piątek, 27 lutego 2015

rozdział trzynasty ; Ty po prostu wciąż Go kochasz.

Upijasz łyk chłodnej już kawy, przegryzając spokojnie ostatni kęs szarlotki. Przez dłuższą chwilę żadna z Was nie wydusiła z siebie ani słowa. Ty nie potrafiłaś wyznać co wydarzyło się kilka godzin wcześniej, a przyjaciółka nie chciała zadawać zbędnych pytań, wiedząc, że jak będziesz gotowa, to sama wyznasz Jej wszystko. Uśmiechasz się blado, powracając spojrzeniem na drobną sylwetkę szatynki, która bawi się mosiądzowym widelczykiem. Zabierasz go z Jej dłoni, czym skupiasz na sobie całą Jej uwagę. Odrzucasz część zastawy w bok,  uśmiechając się w kierunku Sophie, która mierzyła Cię morderczym spojrzeniem.
-Spacer?
Pytasz cicho, zarzucając na swoje ramiona materiał płaszcze, podnosząc się równocześnie z miejsca. Przyjaciółka zgadza się z Tobą kiwnięciem głowy, a Ty układasz pojedynczy banknot na stole, przywołując dłonią do siebie kogoś z obsługi.
Po chwili wspólnie opuszczacie kawiarnię, kierując się w stronę pobliskiego parku. Twój oddech zdaje się być coraz płytszy, a myśli uciekają w tylko jednym kierunku. Johann! Jego twarz, głos , dotyk wracają do Ciebie, powodując piekący ból serca, który nie pozwala Ci nawet w spokoju złapać oddechu.
W spokoju przemierzacie jedną z alejek, ale każda z Was jest pochłonięta we własnych myślach. Nie dociekasz co chodzi po głowie dziewczyny, sama starając się ulokować roztrzepane myśli. Wzdychasz ciężko, sznurując wargi, gdy w kącikach oczu odczuwasz nieprzyjemne pieczenie.  
-Przespałam się z Nim.
Rzucasz na jednym wdechu, czując jak po policzku spływa słona łza. Sophie reaguje bardzo szybko, zatrzymując Cię i przytulając do siebie z całej siły. Wie, jak bardzo kosztował Cię powrót do przeszłości, a tym bardziej stawienie czoła dawnym uczuciom, które wbrew twoim zapewnieniom nie znikły. Nie ulotniły się tak, jak wspomnienia, które co noc Cię nawiedzały.
-Nie wiem co mną kierowało. To stało się tak szybko. Chciałam znów poczuć się kochana. Tyle. A może aż tyle.
            Mówisz słabym głosem, pociągając delikatnie nosem. Ocierasz swoje policzki dłonią, a ciche łkanie wyrywa się z twojego gardła.
            -Nikt nie wie, że wróciłaś?
            Pyta nagle, na co spoglądasz na Nią z zaskoczeniem. Kręcisz przecząco głową, marszcząc delikatnie brwi.
            -To dobrze. Pojedziemy teraz do mnie. Moich rodziców nie ma, pojechali na urodziny mojej ciotki, więc zostaniesz u mnie i będziemy mogły w spokoju porozmawiać o wszystkim.
            Mówi, a Ty wtulasz się w Jej ramię, cicho dziękując za wszystko.

~*~

            Po rozgrzanej skórze twojego ciała sunę bezwładnie strużki ciepłej wody, które nadają jej całkowitego odprężenia. Uśmiechasz się przez łzy, przeczesując dłonią włosy, które opadają na twoje ramiona. Opierasz się plecami o drzwiczki  kabiny, zamykając powieki. Z twojego gardła wydobywa się szloch, który brutalnie przerywa panującą w pomieszczeniu ciszę. Na swoim ciele znów odczuwasz silne dłonie chłopaka. Ciepłe wargi, które muskały każdą część twojego ciała. Oddech , który drażnił twoją skórę. Zaciskasz dłonie w szczelną pięść, uderzając nią o brodzik.
            Po jakimś czasie jesteś gotowa i opuszczasz łazienkę, kierując się w stronę kuchni, w której spotykasz zmartwioną Sophie. Dziewczyna gdy tylko Cię dostrzega , podnosi się z miejsca jak oparzona, stając z Tobą twarzą w twarz. Uśmiechasz się blado, przytulając do Jej drobnego ciała.
-Dziękuję.
Bełkoczesz , a Ona jeszcze mocniej obejmuje Cię ramieniem, gładząc czule po plecach. Przymykasz oczy, a spod nich, wypływają słone łzy.
-Od czego ma się przyjaciół.
Szepcze, odgarniając z twojej twarzy, niesforne kosmyki włosów. Uśmiechasz się, spoglądając zamglonym spojrzeniem na kuchenny blat.
-Kakao?
            Pytasz zachrypniętym głosem, a przyjaciółka kiwnięciem głowy przyznaje Ci rację.
            -Sądziłam, że przy tym, rozmowa będzie ciut lepsza.
            Kiwasz głową, dziękując Jej jeszcze raz. Zabierasz jeden z parujących kubków, kierując się za przyjaciółką w kierunku Jej sypialni. Zajmujesz miejsce na Jej łóżku, otulając chłodnymi dłońmi, wrzący kubek, upijając łyk słodkawej cieczy.
            Wzdychasz ciężko.
            -Sądziłam, że ten wyjazd da Mi ukojenia. Spokój, którego tak mocno potrzebowałam, a co dostałam? Kolejne łzy, ból i uczucie pustki.
Wyznajesz z trudem, ukrywając się zza niewielką mgiełką. Przymykasz powieki, zachłannie starając się doprowadzić powietrze do swoich płuc.
-A po prostu się z Nim przespałam rozumiesz? Wskoczyłam Mu do łóżka jak , jakaś małolata. Jestem żałosna.
Wyznajesz, krzywiąc się. Dziewczyna kręci głową, otulając Cię ramieniem.
-Nie jesteś. Ty…Ty po prostu wciąż Go kochasz.
            Oblizujesz nerwowo wargi, przytakując głową.
            -Chy-chyba tak. Sama nie wiem co czuję. To skomplikowane.
            Rzucasz na jednym wdechu, opierając swoją głowę o ramię przyjaciółki.

~*~
Jakiś czas później

            Nerwowo poruszasz się po terenie, który roztacza się wokół skoczni w szwedzkim Falun. Uśmiechasz się do bladych promieni słońca, które muskały twoje blade policzki.
            -Ingrid!
Odwracasz się do pięcie, uśmiechając szeroko do blondyna, z którym witasz się buziakiem w policzek.
-Cześć Michi. Stefan niczego nie podejrzewa?
Pytasz z uśmiechem, a chłopak kręci przecząco głową.
-Wciąż chodzi wściekły po pokoju myśląc, że każdy zapomniał o Jego urodzinach.
Rzuca ze śmiechem, na co i Tobie udziela się dobry humor. Kręcisz głową z rozbawieniem, ukrywając swoje wargi w delikatnym materiale szalika.
-Cały Kraft.
Mówisz , kręcąc delikatnie głową z uśmiechem. Wciąż nie potrafisz uwierzyć, że Ty i Stefan jesteście przyjaciółmi. Od dnia Waszego poznania nigdy nie dawałbyś tej znajomości większych szans, ale proszę, życie widocznie jeszcze nie raz będzie potrafiło Cię zaskoczyć.
-To powiedz Mi ,Hayboeck. Co takiego wymyśliliście dla biednego Stefana?
Pytasz , upijając łyk gorącej czekolady, spoglądając na chłopaka znad papierowego kubka.
-Imprezę niespodziankę. Wszyscy skoczkowie, partnerki i Ty. Ciebie to On się na pewno nie spodziewa!
Dodaje z rozbawieniem, otulając Cię ramieniem. Przytakujesz delikatnie głową, nie wsłuchując się w sens słów wypowiadanych w późniejszym czasie przez Austriaka.

~*~

Otulasz dłonią miękki materiał swojej sukienki, nerwowo go naciągając. Krzywisz się, wpatrując w swoje odbicie  malujące się na gładkiej tafli lustra.
-Zostaw to! Wyglądasz idealnie.
Krzyczy Sophie, stając tuż za twoimi plecami. Uśmiechasz się do Niej, zabierając ze stołu prezent.
-Idziemy?
Szatynka przytakuje głową i wspólnie opuszczacie swój, hotelowy pokój.

Po kilku minutowej drodze jesteście na miejscu. Po cichu dołączacie do reszty gości, gdy światła nagle gasną.
-In, gdzie Ty do cholery jesteś?
Uśmiechasz się, łapiąc przyjaciółkę za ramię.
-Tutaj.
Mówisz cicho, a wtedy w pomieszczeniu można usłyszeć zniecierpliwiony głos solenizanta i uspakajającego Go Michaela. Uśmiechasz się, czekając aż będziesz mogła uczci ze swoim przyjacielem, Jego dwudzieste urodziny.
-WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
Krzyczą wszyscy zebrani, na co wprowadzają Stefana w jeszcze większe zmieszanie i zaskoczenie.
-A Ja , już myślałem, że zapomnieliśmy!
Rzuca z urazą, przybijając piątki z każdym z Nich.
-O Tobie? Nigdy!
Mówi blondyn , gestem dłoni przywołując Cię do Nich. Uśmiechasz się , kierując w stronę skoczków.
-Mamy nawet dla Ciebie wyjątkowy prezent.
Mówi Gregor, a brunet na Jego słowa odwraca się w twoim kierunku.
-Nie wierzę. Ciebie też w to wkręcili?
Pyta, przytulając Cię do siebie. Przymykasz delikatnie powieki, przytakując głową.
-Ale wiesz…wystarczyło by Mi tylko: Miło Cię widzieć lub coś w tym stylu.
            Mówisz z urazą, a On całuje Cię w policzek. Uśmiechasz się, szepcząc na Jego ucho: Jeszcze raz , wszystkiego najlepszego! Chłopak dziękuje Ci, a Ty na moment zastygasz w miejscu, tępo wpatrując się w jeden punkt ulokowany przed sobą. Łzy momentalnie pojawiają się w kącikach twoich oczy, a serce przyspiesza niebezpiecznie swoją pracę.
            -To niemożliwe.
Wychrypujesz, z trudem przełykając ślinę.

Od autorki:
Ten rozdział jest bezsensu, ale jakoś nie potrafiłam go inaczej napisać. Następny będzie lepszy. Ok, dość słów. Do następnego, a Ja lecę nadrabiać zaległości u Was.
Buziaki ;*
*Niektóre informacje o bohaterach zmienione na potrzebę opowiadania :)

Zapraszam też tutaj :) : chłód serca

13 komentarzy:

  1. Wcale nie jest bezsensu, świetny jest jak każdy inny:)
    Cieszę się, że w końcu pojawił się Stefan, bo ogromnie się za nim stęskniłam. Przykro mi z powodu Johanna... ale mam nadzieję, że Ingrid w końcu wyjdzie na prostą.
    Do następnego, dużo weny i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jest w nim sens :-P
    Rozdział jest świetny i nie wiem czego ty od niego chcesz?
    Jestem w 100 % pewna , że główna bohaterka wtulajac się w Stefana zobaczyła za jego plecami Johanna. Ciekawe jak to wszystko się potoczy. Ale powiem Ci, że Stefan który chodzi zadumany po pokoju mnie rozwalil.
    Pozdrawiam i do następnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho ... Coś zaczyna się dziać. Zaczynają się komplikacje. Zaczyna się robić naprawdę ciekawie (co nie oznacza, że wcześniej nie było). Po prostu jak na początku nie mogłam się do końca przekonać do tego opka, tak teraz z rozdziału na rozdział coraz bardziej się w nie wkręcam i coraz bardziej nie mogę się doczekać kontynuacji kolejnych wydarzeń. :)

    P.S. Widzę, że ostatnio dodajesz rozdziały na Stafanie i na Andreasie. Kiedy można spodziewać się nowości na Prevcu, bo z wielką niecierpliwością wyczekuję szósteczki i nadal nic tam się nie pojawiło, nad czym niezmiernie ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest boski *.* Czyżby znowu ten gbur? Mam pytanko: Opiszesz emocje Stefana? Zmienił się? Tyle pytań :) Kiedy next?
    Nicol
    Weny <33
    www.zdradzeni-przez-serce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A jestem dopiero teraz.
    Nie pamiętam czy wcześniej komentowała, więc mój komentarz będzie raczej dłuższy.
    Na samym pocZątku twoje opowiadanie było ciekawą historią o nastolatkach. Zakład... Dziewczyna... Chłopak... Bardzo mi się podobało tamto opowiadanie. Było świetne, a teraz... Choć nadal jest to jedną i to samo opowiadanie to wszystko zmieniła. Ukazałaś głową bohaterkę w zupełnie innym świetle. Przeszła ona wiele, czego na początku nie było widać... Naprawdę świetnie Ci to wyszło.
    Każda z głównych postaci się zmieniła. Stefan też. Już nie jest tym dupkiem (chociaż lubię takich dupków XD). Chłopak zmienił się stał się uczuciowy.
    Śledzę twoje opowiadanie od dawna i muszę Ci powiedzieć, że mnie zaskoczyłaś taką diametralną zmianą fabuły, ale jest to świetne.
    Masz ogromny talent. Nie zmarnuj tego. Pisz, pisz, pisz... Ja będe czytać.
    Czekam na next.

    Pozdrawiam
    Anahi

    OdpowiedzUsuń
  6. Sophie ma rację... Ingrid, nadal mimo wszystko kocha Johanna, a sytuacja w której się znalazła wcale nie jest łatwa. Wciąż rozpamiętuje chwile spędzone z nim, dotyk jego dłoni, ust, zapach ciała... Nie wyobrażam sobie takiego życia. Widać, że jest jej strasznie ciężko i smutno z powodu zaistniałych sytuacji...
    Cieszę się, że ona i Stefan zostali przyjaciółmi ;) Naprawdę, początek opowiadania wcale na to nie zwiastował ^^
    Czyżby zobaczyła Johanna?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mi tu nie narzekaj, bo rozdzial cudnyy ♡
    Dobrze, ze Ingrid ma taka przyjaciolke, ze Stefanem tak wyszlo.
    martwi mnie tylko to, ze nadal kocha Johanna i nie moze go zapomniec
    Czekam navkolejny i duuzooo weny zycze ;*
    Bjørghild

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiem że zobaczyła Johanna, ale z kim?? XD Rozdział świetny, niech teraz Forfi poczuje się zazdrosny, i niech Ingrid poprzytula się ze Stefanem albo lepiej pocałuje ;33 Swoją drogą skąd ona i Michi się znają!? XD
    Czekam na następny, weny!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ingrid zobaczyła Johanna! Mam przeczucie, że wybiegnie stamtąd, Stefan ją dogoni i ona mu wszystko opowie. Ale znając ciebie czymś mnie zaskoczysz ^.^ Ingrid nadal kocha Norwega i Sophie ma racje.
    Czekam na kolejny <3 Dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabijesz mnie, że tak późno, no ale nie miałam wcześniej czasu ;)
    Zmienione - no właśnie tak się zastanawiałam, czy Stefan to przypadkiem się maju nie urodził ;) Ale jak zmienione to się wczułam w realia opowiadanie i wszystko jest okey ;)
    Założę się, że to Forfiego zobaczyła Ingrid na przyjęciu :D
    Strasznie się cieszę, że był tu na chwilkę Michi i to jeszcze taki uroczy :*
    Bardzo mi się podobał ten rozdział, naprawdę <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym, aby świat nie był aż tak mały i aby na tej imprezie nie pojawił się Johan, ale domyślam się, że to właśnie jego dostrzegła. Sądząc po jej reakcji, nie spodziewała się go. A jest jeszcze Stefan, który przecież wciąż żyje w błogiej nieświadomości. Coś mi mówi, że to już niedługo. Przyjaciółka ma rację Ingrid wciąż kocha Norwega. Stara miłość nie rdzewieje.
    Czekam na kolejny.
    Marzycielka
    I zapraszam też do siebie http://second---chance.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam cichą nadzieję, że to nie Johanna tam zobaczyła ;)
    Sophie ma rację, ona nadal go kocha. Ale mam nadzieję, że sobie to wszystko poukłada, chociaż wiadomo - po takiej stracie naprawdę o to bardzo ciężko. Jednak jestem dobrej myśli :)
    Informuj mnie http://przedtem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krótki komentarz, bo w wirze przygotowań do matury nie mam zbyt wiele czasu na Bloggera.

    Domyślam się, co, lub raczej kogo, zobaczyła Ingrid, ale będę milczeć jak grób. Wolę poczekać na nowy rozdział i wtedy upewnić się, czy miałam rację :)

    Urodziny niespodzianka zawsze spoko xD Sama chciałabym dostać taki prezent od znajomych :)

    Rozdział wcale nie jest beznadziejny. Jest jak zawsze świetny. Czekam na kolejny.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny :*


    PS: Jakiś czas temu ukazał się nowy rozdział, a ja w wirze nauki zapomniałam o tym poinformować :)

    http://story-about-polish-ski-jumpers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń